Nový typ kampaně Google, který se zaměřuje na “messy middle”
Kolem budování značky, generování poptávky, aktivace prodeje a hledání správné rovnováhy bylo vždy hodně hluku. Práce Bineta a Fieldse, Dr. Grace Kiteové a Toma Roache zdůraznily význam zohlednění krátkodobých i dlouhodobých účinků při plánování a realizaci reklamních...
Google Consent Mode V2
Nemáte pocit, že čas letí, když se bavíte? Ukázalo se, že Google Consent Mode (GCM) byl vypuštěn do světa v beta verzi již v září 2020, což je zvláštní z mnoha důvodů. Hlavním z nich je, že stále působí, alespoň částečně, jako by byl stále ve formě beta verze.
Zaprvé,...
Google oznamuje nové vyhledávací funkce pro země EHP
Začátkem tohoto měsíce společnost Google oznámila nové funkce vyhledávání, jejichž uvolnění je naplánováno v Evropském hospodářském prostoru (EHP). Změny jsou součástí snahy společnosti Google o splnění požadavků zákona Evropské unie o digitálních trzích (DMA)....
Apple Search Ads
Kde se budou zobrazovat mé reklamy?
Reklamy ve vyhledávání Apple nabízejí obrovský potenciál pro oslovení angažovaných uživatelů přímo v App Storu. V nabídce jsou čtyři základní umístění reklamy: Karta Dnes, Karta Vyhledávání, Výsledky vyhledávání a Stránky...
Jak se vypořádat s rostoucími náklady za kliknutí v Google Ads
V posledních letech sazby za kliknutí (CPC) v Google Ads neustále rostou. Probíhající antimonopolní případy Ministerstva spravedlnosti USA (DOJ) proti Googlu zdůrazňuje některé znepokojující praktiky, které mohou k tomuto trendu přispívat. Jedná se o tyto...