Kde se budou zobrazovat mé reklamy?
Reklamy ve vyhledávání Apple nabízejí obrovský potenciál pro oslovení angažovaných uživatelů přímo v App Storu. V nabídce jsou čtyři základní umístění reklamy: Karta Dnes, Karta Vyhledávání, Výsledky vyhledávání a Stránky produktů.
Karta Dnes
Karta Dnes je prémiové umístění reklamy při otevření obchodu s aplikacemi, které je plně viditelné při prvním příchodu uživatelů.
Nedávno byla provedena aktualizace, která umožňuje, aby se na pozadí animovaly vlastní prostředky produktové stránky.
Každý týden začíná svou cestu obchodem s aplikacemi více než půl miliardy lidí, takže toto umístění reklamy je vynikající příležitostí pro zvýšení povědomí. Je ideální pro uvedení obsahu, speciální události a sezónní propagační akce a jedná se o nejdražší dostupné umístění reklamy.
Karta Vyhledávání
Karta Vyhledávání umožňuje oslovit uživatele v okamžiku, kdy začínají hledat aplikace ke stažení. Než uživatel začne vyhledávat, můžeme upoutat jeho pozornost tím, že se objeví na začátku seznamu “navrhovaných aplikací”.
To poskytuje vynikající příležitost ke zvýšení povědomí o aplikaci a k jejímu stažení.
Výsledky vyhledávání
Výsledky vyhledávání se k uživatelům dostanou v okamžiku, kdy hledají aplikace ke stažení.
Když uživatel vyhledává v App Store, vaše reklama se může zobrazit na začátku výsledků vyhledávání. Velmi podobné reklamám Google!
Primárně to pomáhá ke stahování díky cílení na uživatele, kteří jsou připraveni ke konverzi; toto umístění má velmi vysokou míru konverze.
Stránky produktu
Produktové stránky oslovují uživatele, kteří si prohlížejí jiné stránky v obchodě s aplikacemi. Reklamy se zobrazují v horní části seznamu “Mohlo by se vám také líbit” uživatelům, kteří prošli až na konec jiných produktových stránek.
Tím se zaměřují na uživatele, kteří prokázali, že jsou ve fázi zvažování, protože zkoumají aplikace a získávají informace, které jim pomohou rozhodnout se, zda si je stáhnout.
Co dělat dál
Před spuštěním ostrého provozu reklam ve vyhledávání Apple je důležité se před spuštěním rozhodnout, které umístění je pro vás vhodné. Každé umístění má své výhody, které je třeba pečlivě zvážit.
Chcete šířit povědomí? Karta Dnes by byla dobrým začátkem.
Jsou hlavním cílem vašich kampaní konverze? Výsledky vyhledávání jsou pro vás vhodným umístěním.
Pokud potřebujete podporu při hledání správného přístupu, neváhejte nás kontaktovat.